AYDA 1 GÜN DETOKSU ŞİDDETLE ÖNERİYORUM

Detoks diyeti sanıldığı kadar kolay bir diyet değildir. Hızlı kilo vermek için uygulamayı düşünen pek çok insan vardır. Fakat detoks rejimi daha çok toksinlerden arınmak ve anti-aging için kullanılır. Elbette kilo vermek isteyenler de detoks diyetiyle zayıflayabilirLer. Fakat detoks rejimi uygulaması zor ve disiplinli bir diyet olduğu için uzun süreli olarak kullanılamaz.
Detoks diyet listelerini okuyabilirsiniz, öneriler ve hazırlık aşamaları hakkında bilgiler edinebilirsiniz. Ama okuduklarınız sizlere bir önbilgi vermeli ve mutlaka doktorunuza danışarak detoks diyeti uygulamalısınız.
Ben ayda bir gün detoks diyetini uyguluyorum. Ben sadece içeceklerle yapılan detoks diyetini uyguluyorum. Gerçekten rahatladığımı ve toksinlerden arındığımı hissediyorum. O gün ağır işler yapmıyorum. Normal günlerde yaptığım kadar yoğun sporda yapmıyorum. Vücudunuz dinleniyor ve temizleniyorsunuz. Ayda bir gün 24 saat sağlıklı yaşam için dayanılabilir bir süre diye düşünüyorum.
Sizlere önerim detoks konusunda kendinize bir şans verin denenebilir bir diyet olduğuna inanıyorum. Ayda bir gün yaparsanız kendinize zarar verecek bişey yapma riskiniz yok.

Hepinize sağlıklı günler diliyorum.

0 yorum: